Livrare, Comanda si Retur

Livrare si Comanda National (Romania)

Produsele se livreaza in Romania doar prin urmatorele serivicii de curierat / modalitati:

  • Cargus
  • GLS
  • Ridicare Personala din magazinul nostru (Str. Victoriei nr. 159, Targu Jiu, Gorj).
  • Adaugarea produselor intr-o comanda anterioara ce nu s-a Procesat inca

Toate comenzile mai mari de 130 RON beneficiaza de Transport Gratuit prin curier Cargus in toate localitatiile din Romania, fara taxarea de kilometri suplimentari, indiferent de greutatea coletului.

Comanda minima pentru expediere prin curier este de 50 Lei (TVA inclus), valoare produse. Exista costuri anexe fiecarei expedieri (ambalaj, nota transport, manopera) ce nu pot fi acoperite la comenzi sub aceasta suma. Unele produse, in functie de natura lor, prezinta o cantitate minima comandabila. Aceste conditii nu se aplica in cazul ridicarilor din magazin. Ne rezervam dreptul de a limita cantitatea maxima comandabila, atat in magazin fizic cat si online, pentru oricare produs din catalog.

Comenzilor ce se platesc la livrare (Ramburs la curier), se aplica taxa de ramburs.

Comenzile se plaseaza exclusiv online. Ne rezervam dreptul de a prelua sau nu comenzi sosite prin telefon sau alte mijloace de comunicare.

Clientilor ce prezinta in istoric comenzi refuzate la livrare, li se va restrictiona accesul la metoda de plata prin ramburs curier. Acestia vor putea plasa in continuare comenzi in site dar livrarea va fi conditionata de plata in avans a coletului.

Nu obisnuim sa confirmam telefonic comenzile plasate pe site, decat in cazul in care avem nelamuriri legate de comanda sau client, adrese incomplete

Pentru a proteja produsele in timpul transportului, ambalam toate coletele in cutii din carton cu punga din plastic si folie cu bule acolo unde este necesar acest lucru (produse fragile, display-uri, etc...).

In momentul expedierii comenzii veti primi pe mail numar de urmarire. Numarul AWB in aplicatia GLS va fi disponibil pentru urmarire in jurul orei 00:00 (ora la care de regula coletul ajunge in hub-ul principal). In ziua livrarii, un SMS, continand numarul curierului ce va efectua livrarea, va fi transmis pe numarul de telefon mobil comunicat in comanda.

Optiunea "ridicare din magazin" este gratuita. Coletele cu ridicare din magazin nu au prioritate fata de alte comenzi online; acestea vor fi ambalate si veti primi mail in momentul in care acestea vor fi pregatite gata pentru ridicare.

Oferim clientilor optiunea de a adauga alte produse la comanda prin plasarea unei comenzi cu selectarea metodei de expediere "Completare comanda anterioara". Comenzile plasate cu aceasta optiune vor fi luate in considerare doar daca comanda principala nu a fost deja procesata si nu prezinta obligatii contractuale.

De regula toate comenziile plasate pana in ora 14 sunt predate curierului in aceasi zi pentru a putea fi livrate in ziua urmatoare, exceptii aparand in zilele in care volumul de colete nu permite acest lucru.

Livrare si Comanda International (Europa):

Produsele se livreaza in Europa doar prin urmatorele serivicii de curierat / modalitati:

  • GLS International
  • DHL International

Comanda minima pentru expediere prin curier este de 10 EURO (TVA inclus), valoare produse. Exista costuri anexe fiecarei expedieri (ambalaj, nota transport, manopera) ce nu pot fi acoperite la comenzi sub aceasta suma. Unele produse, in functie de natura lor, prezinta o cantitate minima comandabila. Aceste conditii nu se aplica in cazul ridicarilor din magazin. Ne rezervam dreptul de a limita cantitatea maxima comandabila, atat in magazin fizic cat si online, pentru oricare produs din catalog.

Comenzile se plaseaza exclusiv online. Ne rezervam dreptul de a prelua sau nu comenzi sosite prin telefon sau alte mijloace de comunicare.

Clientilor ce prezinta in istoric comenzi refuzate la livrare, li se va restrictiona accesul la metoda de plata prin ramburs curier. Acestia vor putea plasa in continuare comenzi in site dar livrarea va fi conditionata de plata in avans a coletului.

Nu obisnuim sa confirmam telefonic comenzile plasate pe site, decat in cazul in care avem nelamuriri legate de comanda sau client, adrese incomplete, etc...

Pentru a proteja produsele in timpul transportului, ambalam toate coletele in cutii din carton cu punga din plastic si folie cu bule acolo unde este necesar acest lucru (produse fragile, display-uri, etc...).

In momentul expedierii comenzii veti primi pe mail numar de urmarire. 

De regula toate comenziile plasate pana in ora 14 sunt predate curierului in aceasi zi, exceptii aparand in zilele in care volumul de colete nu permite acest lucru.

Returnare Produse

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor.

SIGMANORTEC S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. In cazul renuntarii la cumparare, din suma inapoiata se vor scadea toate cheltuielile de livrare suportate de catre magazinul nostru, chiar si in cazul in care cumparatorul a beneficiat de livrare gratuita.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

SIGMANORTEC S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza SIGMANORTEC S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin SIGMANORTEC S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 3 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate catre SIGMANORTEC S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Produse neconforme

Puteti solicita returul de produse neconforme in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe emailul nostru office@sigmanortec.ro sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Sigmanortec se poate face de luni pana vineri in intervalul 12:00 – 16:00. Va recomandam expedierea prin curier.

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.

Contact

Sigmanortec srl
Str. Victoriei 159, Targu Jiu, Gorj
Romania
Website: https://www.sigmanortec.ro
Email: office@sigmanortec.ro
Telefon: +40 786 100 500