Termeni si conditii generale


Acest site este proprietatea SIGMANORTEC S.R.L.

Accesarea si folosirea acestui site implica acceptarea din partea Dvs. a termenilor si conditiilor de mai jos.

Se recomanda citirea tuturor termenilor si conditiilor.

Date personale

Datele colectate de la Dvs in timpul navigarii, comenzii si alte ocazii, sunt considerate private; sigmanortec.ro se angajeaza sa respecte cu strictete confidentialitatea datelor clientilor si sa nu transmita aceste date catre terti.

Datele personale ale utilizatorului vor fi folosite de catre sigmanortec.ro numai pentru trimiterea confirmarii si starea de livrare/plata a comenzii si trimiterea unui mail de instiintare pentru produse lasate in cosul de cumparaturi (comenzi nefinalizate).

Stergerea datelor Dvs personale din baza noastra de date se poate realiza cu o cerere scrisa la adresa [email protected]

Media

In cazul unui upload din partea Dvs catre site a unui fisier sau imagini va recomandam sa evitati trimiterea de fisiere cu “date locatie memorate”. Toate fisierele primite vor fi tratate ca si publice.

Cookies

Acest site stocheaza date de tip “cookies” cum ar fi informatiile de logare pentru retinerea informatiilor relative cosului de cumparaturi si navigarii in site precum si informatii analitice anonime pentru monitorizarea traficului pe acest site.

Continut din alte situri

Produsele de pe acest site pot include continut integrat (video, poze, articole, etc.). Continutul incorporat de la alte site-uri se comporta in acelsai fel ca si cum vizitatorul ar fi intrat direct pe acel site.

Aceste site-uri ar putea colecta date personale, folosi cookies si monitoriza interactiunea Dvs cu acel site.

Nu ne asumam nici-o raspundere cu privire la continutul si/sau eventuali virusi pe site-urile prezente sub forma de link pe sigmanortec.ro, deoarece aceste site-uri nu se afla sub controlul nostru.

Livrare

Produsele se livreaza doar prin urmatorele serivicii de curierat:

  • Urgent Cargus
  • Fan Courier
  • Ridicare Personala din magazinul nostru (Str. Victoriei nr. 159, Targu Jiu, Gorj).

Toate comenzile mai mari de 120 RON beneficiaza de Transport Gratuit doar prin curier Urgent Cargus si exclusiv in aria de acoperire a acestora (km 0), fara kilometri suplimentari.

De regula toate comenziile plasate pana in ora 13 sunt predate curierului in aceasi zi pentru a putea fi livrate in ziua urmatoare.

Comenzile dupa ora 13 vor fi predate curierului in ziua urmatoare.

Livrarea Sambata se efectueaza doar prin Urgent Cargus, este optionala si gratuita. Nu este garantata.

Garantie

Produsele vandute pe site beneficiaza de garantia legala de conformitate, adica produsele vandute sunt conforme cu specificatiile aflate pe site.

Pozele nu constituie obligatie contractuala, produsele putand avea mici diferente de aspect in functie de lot.

Modulele si componentele vandute pe site, destinate prototiparii si proiectelor de tip DIY (Do It Yourself), ce nu intra la categoria Bunuri De Consum, beneficiaza de garantia Dead On Arrival (nefunctional la primire) valabila 14 zile de la data primirii coletului.

Kiturile beneficiaza de garantie pe componente pana in momentul asamblarii deoarece asamblarea acestora se face de catre personal neautorizat, unde noi nu avem nici-un control asupra procesului de asamblare.

Produsele vin rareori insotite de instructiuni de folosire deoarece acestea sunt destinate persoanelor specializate in electronica, IT si robotica.

Pierderea garantiei intervine in urmatoarele cazuri:

Produse ce prezinta defecte fizice precum lovituri, crapaturi, componente arse sau plesnite, etc…; produse utilizate in conditii neadecvate (tensiuni alimentare necorespunzatoare, socuri mecanice, apa, praf sau substante chimice, instalare incorecta, interventii asupra produsului, conectarea sau deconectarea in timpul functionarii produselor electronice, rescrieri gresite de BIOS).

Instalarea sau punerea in functiune a produselor de catre persoane neautorizate duc la pierderea garantiei.

In cazul in care solicitarea de garantie este nejustificata, cumparatorul va achita taxele de transport tur-retur pentru produsul respectiv.

Raspundere

Vanzatorul nu este responsabil pentru functionalitatea produselor comandate, deoarece majoritatea produselor vandute pe site sunt destinate cercetarii si experimentarii. Informatiile prezente pe site sunt pur informative iar Clientul are obligatia de a se asigura ca produsele comandate corespund propriilor cerinte si necesitati.

Vanzatorul nu este responsabil de eventuale intarzieri la expedierea si/sau livrarea produselor comandate, termenii de livrare nefiind obligatie contractuala.

Returnare produse

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor

SIGMANORTEC S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

SIGMANORTEC S.R.L. poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Procedura de retragere din contract

Exercitarea dreptului de retragere

Consumatorul informeaza SIGMANORTEC S.R.L. cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: model formular sau o declaratie neechivoca facuta pe un mediu durabil (hartie, mail sau fax). Consumatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produselor pentru a anunta retragerea din contract.

Obligatiile care revin SIGMANORTEC S.R.L.

Rambursarea integrala a sumelor primite ca plata, inclusiv costurile livrarii in cazurile: produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site, produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie, produs livrat gresit (exceptand situatia in care consumatorul a ales in mod explicit un alt tip de livrare decat livrarea standard). Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (in cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator). Indeplinirea obligatiei de rambursare se face face in termen de 3 zile lucratoare de la receptionarea produselor.

Obligatiile care revin consumatorului

Produsele sunt inmanate catre SIGMANORTEC S.R.L. personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara intarziere nejustificata si in decurs de maxim 14 zile de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor.

Retur produse

Puteti solicita returul de produse in urmatoarele cazuri:

  • Produsul livrat nu corespunde specificatiilor din site. Puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii (in cazul in care produsul nu mai este disponibil).
  • Produs nefunctional in primele 48 ore (2 zile lucratoare) de la receptie. In cazul in care produsul achizitionat a fost livrat nefunctional sau prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs functional, in urma notificarii scrise sau prin prezentarea la sediu in termen de 48 de ore de la primirea produsului
  • Produs in colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator.
  • Produse livrate gresit. In cazul in care s-a livrat alt produs decat cel comandat.

Costurile de retur pentru situatiile prezentate mai sus (nu si in cazul renuntarii la cumparare) cad in sarcina magazinului nostru.

Solicitarile de retur se notifica pe emailul nostru [email protected] sau prin prezentarea la sediul nostru cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea produsului.

Returnarea produselor la sediul Sigmanortec se poate face de luni pana vineri in intervalul 12:00 – 16:00. Va recomandam expedierea prin curier.

Mentiune 
In toate cazurile de mai sus, cu exceptia celui referitor la defectele in perioada de garantie, produsele trebuie returnate in starea in care au fost primite, de preferat in ambalajul original si obligatoriu insotite de toate accesoriile si documentele originale. Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor, poate genera costuri  de aducere la conformitate/stare initiala de pana la 100% din valoarea produsului.

Orice modificare a starii produselor sau deteriorarea ambalajului original a acestora ce face imposibila vanzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusa unor taxe administrative de readucere a produselor la starea in care au fost livrate; taxele sunt cuprinse intre 0 si 100% din valoarea initiala a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat catre client la receptionarea produselor deteriorate/modificate.